أخبار عاجلة
اهم اخبار الاسبوع

 

اسواق و تعاملات فى الاسبوعالرياضة فى اسبوع

 

تطبيقات باريس نيوز

 

اخبار الفنانين - رامي صبري من خلال "انستجرام": الناس بتبان في وقت الشدة

انت تشاهد اخبار الفنانين - رامي صبري من خلال "انستجرام": الناس بتبان في وقت الشدة
فى موقع : باريس نيوز
بتاريخ : السبت 5 مايو 2018 02:29 مساءً

باريس نيوز - رامي صبري من خلال "انستجرام": الناس بتبان في وقت الشدة

رامي صبري

نشر النجم المصري رامي صبري تعليق له من خلال صفحته الرسمية على موقع الصور الشهير "انستجرام" ليعبر فيها عن غضبه عن الفترة الصعبة التي مر بها بعد دخوله للسجن.

(القاهرة- MBC.net) نشر النجم المصري رامي صبري تعليق له من خلال صفحته الرسمية على موقع الصور الشهير "انستجرام" ليعبر فيها عن غضبه عن الفترة الصعبة التي مر بها بعد دخوله للسجن.

وكتب المطرب المصري رامي صبري ليعبر عن الأسباب الحقيقية وراء طرحه لأغنيته الأخيرة " الناس بتبان في وقت الشدة" حيث قال: "دي مش أغنية بس، ده موقف حصل معايا والموقف ده خلاني شفت ناس مش كتير الحقيقة بطريقة مختلفة خلاني شفت أن كل حد بتعرفه في الحياة هو اللي بيختار أنه يعيش معاك أو علاقته بيك تبقى قد إيه بتصرفاته معاك، يعني هو اللي بيخليك تطول علاقتك بيه أو تصغرها".

وأضاف صبري: "وفِي وقت لما يحصلك مشكلة في حياتك هو بيعتقد إنك مش هتخرج من مشكلتك وخلاص كده أنت مش هترجع تاني هنا بقى بتبان كل حاجة.. بيبان الصاحب اللي مش بيشوف أنك مش هترجع تاني وبتبان الناس كلها على حقيقتها وبتشوف كل الناس بجد ساعتها المشكلة اللي يتبقى فيها بتهون عشان بتحس أن ربنا وراك حاجات عمرك ما كنت هتشوفها إلا لو كانت حصلتلك أزمة في حياتك بجميع أنواعها بقى".

وأشار الفنان المصري في تعليقه: "عشان كده لازم نقول الحمد لله على اللي ربنا كتبهولنا ومنعترضتش على أي حاجة بتحصلنا، وفالآخر بقول فالأغنية (أنا اللي حصلي علمني مابصش على اللي راح مني وعزة نفسي قوتني مكسرتنيش أنا أبقي على اللي يستاهل مش اللي يبعني بالساهل بشوفهم عادي وأتجاهل ما يلزمونيش وأنا بمسح من حياتي اللي ما بين البنيين وبشيل من ذكرياتي الناس الكدابين".

اهلا بك زائرنا الكريم لقد قمت بـ قرائة الخبر :- " اخبار الفنانين - رامي صبري من خلال "انستجرام": الناس بتبان في وقت الشدة " على موقع باريس بيوز و الذي ينشر لك اهم الاخبار المحلية و العالمية و الاقتصاية و حتي نكون على وفاق بخصوصية موقنا يجب علينا ان نوجة علم سيادتك ان مقال " اخبار الفنانين - رامي صبري من خلال "انستجرام": الناس بتبان في وقت الشدة " تم نقلة من موقع " MBC " و يمكنك قرائة الخبر من موقعة الاصلي من هنا " MBC " شكرا لمتابعتكم لنا نتمني ان نكون عند حسن ظنكم دائما .

تابعونا على http://www.paresnews.com لاحدث الاخبار

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

السابق اخبار الفنانين - أكاديمية الأوسكار تطرد بيل كوسبي ورومان بولانسكي
التالى اخبار الفنانين - التعليق الأول من شيماء سيف بعد عقد قرانها